زمان تقریبی مطالعه : ۳ دقیقه
به روز ترین اخبار تکنولوژی از سراسر دنیا
برخی از افراد بر این باورند که ادمین اینستاگرام فقط یک نوع دارد و آن هم فقط برای افزایش فالوور و فروش است و برخی دیگر هم به این عقیده دارند که فقط ۱ ادمین کافی است و همه کارها را باید انجام دهد.
در حقیقت این طرز فکر کاملا اشتباه است و همچنین چیزی وجود ندارد.
ادمین های اینستاگرام انواع مختلفی دارند که در این خبر تصمیم داریم تا تمام انواع آن را به شما توضیح دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.
به طور کلی ادمین های اینستاگرام ۵ نوع هستند.
۱.محتوا
۲.دایرکت
۳.کامنت
۴.تبلیغات
۵.مدیریت
هر کدام از این ۵ نوع ادمین ها هم وظایف و شرایط مخصوص به خودشون رو دارند که در ادامه به طور کامل به آن خواهیم پرداخت.
این نوع ادمین مسئول تولید محتوای حرفه ای و درجه ۱ برای شما است.
همانطور که خودتان نیز میدانید، تولید محتوا در تمام نقاط جهان و برای تمامی شبکه های ارتباطی یک موضوع مهم است و بسیاری از افراد به دنبال تولید محتوای حرفه ای و درجه ۱ هستند.
حتما تا به حال به موضوع فکر کرده اید که چرا شرکت های بزرگ مانند اپل، دیجیکالا و بی ام دبلیو همیشه از محتوا های به روز و جذاب استفاده میکنند.
دلیل اصلی این موضوع این است که محتوا اصلی ترین راه و ساده ترین راه برای جذب مشتری است.
آیا تا به حال به تبلیغاتی که در اینستاگرام انجام میشود فکر کرده اید!؟
به نظر شما این افراد چطوری با یک تبلیغ ساده، کلی فالوور جمع میکنند؟
جواب خیلی راحت است، این افراد از طریق تولید محتوا های اصولی و حرفه ای اقدام به جذب مشتری میکنند.
پس مهم ترین ادمینی که شما برای پیشرفت پیج اینستاگرام خود نیاز دارید، ادمین محتوا است.
بعد از ادمین محتوا، این ادمین وظایف سنگین و مهمی دارد. در حقیقت این ادمین باعث فروش بیشتر شما میشود.
با استفاده از ادمین دایرکت میتوانید، دایرکت های خود را در سریعترین زمان ممکن پاسخ دهید و احتمال از دست دادن مشتری را به ۰ برسانید.
این نوع ادمین به دلیل تجربه زیادی که در حوزه دایرکت مارکتینگ دارد میتواند تمام افرادی را که به دایرکت مراجعه میکنند را به مشتری تبدیل کند.
حتی افرادی که فقط برای وقت گرفتن به دایرکت پیام میدهند و قصد خرید ندارند.
حتما تا به حال به کامنت هایی برخورده اید که جنبه انتقادی و تند دارند، اما نتوانسته اید پاسخ خوبی برای این کامنت پیدا کنید و مجبور به حذف کردن کامنت شده اید.
این مشکلات به راحتی با استفاده از ادمین کامنت حل میشود.
ادمین کامنت به راحتی و با استفاده از تجربه زیادی که از کامنت مارکتینگ دارد، بهترین پاسخ را برای این نوع کامنت ها را در پاسخ به آن کامنت ارسال میکند و حتی میتواند این نوع افراد را که اغلب ناخواسته و با استفاده از تجربه ناموفقی که قبلا داشتند این نظر را گذاشته اند را به مشتری دائمی و ثابت پیج شما تبدیل کند.
بعد از ادمین دایرکت که مسئولیت زیادی در بخش فروش شما دارد، ادمین کامنت نقش موثری در جذب مشتری و افزایش فروش شما دارد.
اگر که قصد دارید فالوور های خودتون رو با استراتژی های درست و حسابی و حرفه ای افزایش بدید و فالوور های هدف خودتون رو از هر تبلیغات دریافت کنید و فروش خودتان را چند برابر کنید، ادمین تبلیغات بهترین گزینه است.
این نوع ادمین با استفاده از تجربه بسیاری که در حوزه تبلیغات دارد، این را میداند که چه زمانی بهترین موقع برای تبلیغات پیج شما است.
همچینین برای شما مشخص میکند که به چه پیج هایی تبلیغ بدهید تا بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین بازخورد را داشته باشید.
خلاصه که بدون شک بهترین گزینه برای پیشرفت شما از راه تبلیغات استفاده از ادمین تبلیغات است.
این نوع ادمین برای پیج هایی مناسب است که نمیخواهند برای هر قسمتی از پیج اینستاگرام خود ادمین داشته باشند و میخواهند یک ادمین تمان این کار ها را انجام دهد.
ادمین مدیریت با تمان اصول تبلیغات، اینستاگرام، دایرکت مارکتینگ و کامنت مارکتینگ آشنا است و گران ترین نوع ادمین است.
شاید با خواندن متن بالا این سوال برای شما به وجود آمده باشد که چرا ادمین مدیریت از همه گران تر است. در ادامه با من همراه باشید تا پاسخ این سوال را متوجه شویم.
ادمین مدیریت به دلیل اینکه تمام مسئولیت های ۴ ادمین دیگر را به گردن دارد و در حقیقت دانش ۴ نفر را دارد، طبیعتا گران تر از ادمین های دیگر است.
امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید با انواع ادمین اینستاگرام آشنا شده باشید.
درصورتی که تصمیم به استخدام ادمین اینستاگرام گرفته اید میتوانید از صفحه ادمین اینستاگرام ما در ورا وب دیدن کنید و اطلاعات بیشتری راجب ادمین اینستاگرام به دست آورید و در نهایت درخواست ادمین اینستاگرام خود را ثبت کنید.
انتهای پیام./